Regulamin "Edukacja i Rozwój"
1. Postanowienia ogólne
- „Edukacja i Rozwój” tworzą specjaliści świadczący wsparcie i pomoc pedagogiczną, psychologiczną, terapeutyczną, rozwojową, coachingową i edukacyjną dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych.
- Wizyty odbywają się na zlecenie klienta lub rodzica/opiekuna dziecka.
-
Wszystkie spotkania odbywają się wyłącznie po wcześniejszym ustaleniu terminu:
- osobiście,
- telefonicznie pod wskazanym numerem kontaktowym,
- za pośrednictwem formularza rezerwacyjnego na stronie internetowej firmy,
- mailowo: biuro@edukacjairozwoj.pl
- Korzystanie z usług „Edukacja i Rozwój” jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu i Polityki Prywatności.
2. Rezerwacja wizyt
-
Osobą rezerwującą wizytę może być wyłącznie osoba, która będzie jej uczestnikiem.
- w przypadku dzieci i młodzieży poniżej 18 roku życia wizytę rezerwuje rodzic lub opiekun prawny.
- W trosce o komfort klientów prosimy o przybycie na wizytę o umówionej godzinie lub maksymalnie 5 minut wcześniej.
- Prosimy nie przerywać trwających sesji – nie używać dzwonka/domofonu przed zakończeniem poprzedniego spotkania.
3. Odwoływanie i zmiana terminu wizyt
- Spotkanie można odwołać lub przełożyć najpóźniej dzień roboczy wcześniej do godziny 15:00.
- W przypadku odwołania po tym czasie lub nieobecności na wizycie klient zobowiązany jest do opłacenia 100% ustalonej ceny wizyty – zasada ta obowiązuje również w przypadku zdarzeń losowych.
- Dwukrotne odwołanie wizyty niezgodnie z Regulaminem skutkuje anulowaniem kolejnych rezerwacji do czasu uregulowania płatności.
- W przypadku spóźnienia specjalista oczekuje na klienta maksymalnie 15 minut – po tym czasie spotkanie może zostać anulowane, a odpłatność naliczona w pełnej wysokości.
- Jeżeli przewidujesz spóźnienie dłuższe niż 15 minut, poinformuj o tym sekretariat lub specjalistę.
4. Zasady płatności
-
Usługi są odpłatne – płatność można uregulować:
- gotówką,
- kartą płatniczą,
- przelewem bankowym.
- W przypadku spotkań online opłatę należy uiścić przelewem i przesłać potwierdzenie płatności najpóźniej dzień roboczy wcześniej do godz. 15:00 na adres e-mail sekretariatu.
- Brak terminowej płatności i potwierdzenia może skutkować anulowaniem sesji.
- Na wyraźną prośbę klienta wystawiane są opinie i zaświadczenia – odpłatnie, zgodnie z obowiązującym cennikiem.
5. Organizacja spotkań
- Standardowy czas trwania spotkania wynosi 50–60 minut.
- Jeśli klient posiada dokumentację od innych specjalistów (np. psychiatry, neurologa, logopedy), prosimy o zabranie jej kopii na spotkanie.
- Forma pomocy, wsparcia i zakres pracy ustalane są indywidualnie pomiędzy specjalistą a klientem lub rodzicem/opiekunem dziecka.
6. Poufność i ochrona danych
- Wszyscy specjaliści oraz pracownicy „Edukacja i Rozwój” zapewniają pełne prawo do poufności klientom, w tym dzieciom.
-
Specjalista nie ma obowiązku informowania rodzica/opiekuna o wszystkich treściach rozmów z dzieckiem – wyjątek stanowią sytuacje, gdy:
- informacja jest istotna dla dalszego procesu wsparcia,
- istnieje zagrożenie zdrowia, bezpieczeństwa lub życia dziecka.
- Od momentu nawiązania kontaktu z firmą (osobiście, telefonicznie, mailowo) dane osobowe klienta są przetwarzane przez pracownika sekretariatu oraz przypisanego specjalistę – wyłącznie w celu realizacji usługi i zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
7. Prawa i obowiązki klienta
- Klient lub rodzic/opiekun dziecka ma prawo do uzyskania opinii i/lub zaświadczenia z konsultacji, diagnozy lub procesu wsparcia.
- Klient/rodzic/opiekun zobowiązany jest do podawania informacji zgodnych z prawdą, niezbędnych do właściwego udzielenia wsparcia i pomocy.
- Specjalista informuje na bieżąco o przebiegu i postępach pracy, a w przypadku osób nieletnich – przekazuje te informacje rodzicowi/opiekunowi po zakończeniu sesji lub podczas osobnego spotkania.
8. Zasady wyjścia dziecka z gabinetu
- Dzieci poniżej 10. roku życia nie mają prawa samodzielnie opuszczać gabinetu po zakończonych zajęciach. Konieczne jest ich odebranie przez rodzica, opiekuna prawnego lub inną osobę wcześniej wskazaną w pisemnym upoważnieniu (upoważnienie do odbioru dziecka).
- Dzieci, które ukończyły 10 lat, mogą wychodzić same wyłącznie wtedy, gdy rodzic lub opiekun prawny wyrazi na to pisemną zgodę.
- Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za dziecko od momentu opuszczenia przez nie gabinetu, jeżeli nastąpiło to zgodnie z posiadaną zgodą rodzica lub opiekuna. Wzór zgody dostępny jest w gabinecie oraz na stronie internetowej (zgoda na samodzielne opuszczenie gabinetu).
9. Procedura w razie samowolnego opuszczenia gabinetu przez dziecko
- Jeśli dziecko opuści gabinet bez zgody specjalisty oraz bez obecności rodzica, opiekuna prawnego lub osoby upoważnionej – narusza postanowienia regulaminu.
- W takiej sytuacji specjalista natychmiast podejmuje próbę telefonicznego kontaktu z rodzicem lub opiekunem w celu przekazania informacji o zdarzeniu.
- Gdy nie uda się skontaktować z rodzicem/opiekunem, gabinet zastrzega sobie możliwość powiadomienia właściwych służb (np. Policji lub Straży Miejskiej).
10. Postanowienia końcowe
- Przed pierwszą wizytą klient zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności (dostępnymi w gabinecie i na stronie internetowej firmy).
- „Edukacja i Rozwój” zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie oraz w cenniku – informacje o zmianach są podawane na stronie internetowej i w siedzibie firmy.